سهم من در<<اقتصادمقاومتی>>چیست؟-2
5-ارائه نظروپیشنهادبه فروشندگان
فروشندگان معمولا ارزش زیادی برای نظرمشتریان قائلند.درهنگام خریدازکیفیت کالاهای خوب ایرانی‚نزدفروشنده اظهار رضایت کنیمتاترغیب به عرضه همیشگی آن شود.یاگرنوع ایرانی کالایی رانداردازاوبخواهیم تا ایرانی اش رابیاورد.
6-استفاده ازفضای مجازی
بخشی از زمان خوددرفضای مجازی راصرف شناسایی وتبلیغ کالای ایرانی واقتصادمقاومتی و...کنیم.اگریک کالای ایرانی دارای اشکالاتی است به جای نقل معایب آن درفضای عمومی‚درصورت امکان باشرکت سازنده تماس بگیریم وایرادمحصول رابه آنهاگوشزدکنیم.
7-تبلیغ چهره به چهره
درمهمانی هاوگپ وگفت های روزانه با اطرافیان‚ازکالاهای مرغوب ایرانی که تجربه استفاده شان راداشته ایم اظهار رضایت کنیم تافضای غالب برجمع ها‚اصالت خریدکالای ایرانی باشد.
8-پرهیزازخریدبیش ازنیاز
حواسمان باشدکه گام نخست‚پیش ازانتخاب کالای ایرانی «خریدبه اندازه نیاز»و«مصرف به نحوصحیح »است.